Калькулятор

Розрахунку замовлення
Площа приміщення по підлозі:
м2
  • Розробка плану розміщення меблів
    5 $
  • Підбір стильового рішення
    5 $
  • Підбір матеріалів
    10 $
  • Візуалізація
    5 $
  • Креслярська документація
    5 $
  • Розробка ексклюзивних меблів
    шт.
    +
    30$
  • Інтер'єр в класичному стилі
    10 $
  • Авторський супровід
    5 $
Сума замовлення:
0
$

Дизайн інтер’єру офісу

Дізнатися вартість робіт Оформити заявку

Для правильного облаштування інтер’єру офісу необхідно розробити якісний дизайн-проект. В оформленні приміщення потрібно врахувати багато нюансів, аж до схеми проведення електрики і комунікацій. Особливе значення мають освітлювальні сценарії, адже саме від освітлення багато в чому залежить робочий настрій, ефективність і здоров’я співробітників.

Правила оформлення інтер’єру

Грамотний дизайн офісу починається з визначення стилю інтер’єру відповідно до специфіки фірми і побажань замовника. Необхідно розрахувати площа для кожної служби, розподілити функціональні зони і взаємозв’язок між ними. Планування включає робочі кабінети, побутові приміщення, зони для відвідувачів, розміщення обладнання та інше. Крім того, важливо продумати схему освітлення, оптимально поєднує штучний і природний світло. Не менш значимі питання шумоізоляції, кондиціонування, обігріву, відеоспостереження, розміщення оргтехніки і т.п.

Розробляючи проект дизайну для офісу, потрібно враховувати наступне:

  • специфіку фірми або організації;
  • корпоративні кольори, логотипи, слогани;
  • принципи, цілі та цінності компанії;
  • типи і призначення робочих приміщень.

Види стилів для офісів

Традиційно офісні приміщення оформляються в стриманому лаконічному стилі, що сприяє створенню робочої атмосфери. У той же час дизайн офісу залежить від специфіки діяльності компанії, у нього повинні бути індивідуальні особливості, а не нудний і безликий стандартний вид. Незалежно від обраного напрямку, офісний інтер’єр повинен бути максимально функціональним і комфортним для співробітників, партнерів, потенційних клієнтів.

Манхеттен

Основний принцип організації офісу в даному стилі називається Open Space. Для нього характерне просторе приміщення з колонами і перегородками, що відділяють робочі місця один від одного. Закриті кімнати призначені для переговорів, відпочинку, кабінетів начальства. Стилю манхеттен властиві прохолодні тони, строгість, лаконічність і динамічність. Меблі корпусні, значна, з дорогих матеріалів, але в невеликій кількості. Декор практично не використовується, все, що є – максимально функціонально.

Класичний інтер’єр офісів

Класичний стиль в оформленні офісу підкреслює високий статус, респектабельність і масштабність. Це вражаючий, елітний і кілька консервативний інтер’єр. Для нього характерна дорога солідна меблі, статусні матеріали: цінні сорти дерева, мармур, паркет, керамограніт, натуральний шовк, позолота. Структура офісу складається з закритих кабінетів і переговорних кімнат. Іноді в класичному стилі оформляють не всі кімнати, а лише особливо важливі, але при цьому елементи класики присутні скрізь, об’єднуючи приміщення офісу в єдине ціле.

Європейський стиль офісу

Для європейського стилю також характерний Open Space – поділ скляними непрозорими перегородками. Вони допомагають співробітникам зосередитися, але при цьому добре пропускають світло. Від Манхеттена європейський стиль відрізняється більшою свободою, в оформленні використовують різноманітний декор і яскраві кольори. Меблі легка, лаконічна, елегантна і дуже якісна. Інтер’єр витриманий в теплій природній колірній гаммі.

Японський стиль офісу

Дизайн офісу в японському стилі лаконічний, простий, гармонійний і функціональний. В інтер’єрі використовують меблі з натуральних матеріалів правильних геометричних форм. Оздоблення зазвичай світла, в приміщенні багато простору і повітря. Робочі місця розташовуються в великому залі без перегородок, а стіл безпосереднього начальника перед ними. Декором можуть служити деревця-бонсаї в горщиках, лампи з рисового паперу, бамбук, переносні ширми.

Підбір освітлення для офісу

Якісне освітлення – обов’язкова умова правильного облаштування офісу. Нічого не повинно заважати природному світлу, а джерела штучного освітлення повинні розміщуватися в потрібному порядку. Кожен стіл слід добре висвітлити, а якщо перегородки заважають світла, є сенс від них відмовитися, замінити на скляні варіанти або стелажні конструкції. При недостатньому освітленні робочі місця можна обладнати настільними лампами.

Підбір головного кольору офісного простору

Традиційно офіси оформляють в спокійних тонах і нейтральних відтінках: білий, кремовий, бежевий, світло-сірий, оливковий, коричневий. Така палітра сприяє зосередженню і створює робочий настрій. Однак при оформленні варто враховувати й інші фактори – розміри приміщення, природну освітленість, орієнтацію будівлі по сторонах світу.

Розробка планування офісу

Виділяють три основні типи планування офісу:

  • для відкритого типу офісу характерно єдине приміщення, не розділене на кімнати. У просторі виділені функціональні зони. Таке планування підходить для компаній і організацій, відділи яких тісно взаємопов’язані або робота ведеться єдиною командою. Інтер’єр зазвичай має на увазі просторе приміщення одне для всіх, зонування перегородками;
  • в офісі закритого типу робочий простір розділено на кабінети. Дана планування потрібна, якщо робота в більшій мірі вимагає зосередження, ніж постійної взаємодії. Існує два основних види закритою планування – з кабінетами для одного або двох осіб, або з закритими приміщеннями для більшої кількості співробітників;
  • комбінована планування – це щось середнє між відкритим і закритим офісом. Згідно призначенням і специфіці діяльності тут влаштовують і окремі кабінети, і загальні приміщення. Так, бухгалтер, касир або юрист можуть мати окремі кімнати, а відділ маркетингу або продажів можуть розміщуватися в одному зонувати простір. Або ж у всіх співробітників можуть бути окремі кабінети, а загальними залишаться їдальня, бібліотека, зал для заходів і т.п.

Грамотний дизайн офісу необхідно починати з загальної концепції. Велике значення має специфіка діяльності фірми, конкретне призначення всіх планованих приміщень, розташування і особливості самої будівлі.

Як зробити офіс ергономічним?

Дизайн офісу повинен бути не тільки стильним і функціональним, але ергономічним і зручним для співробітників. Для цього потрібно враховувати нюанси кольору, правильне розташування меблів, грамотне зонування та інші вимоги ергономіки. Щоб співробітнику було легко і зручно на особистому робочому місці, дизайнеру треба багато вивчити і взяти до уваги загальну площу приміщення, напрямок діяльності і специфіку роботи компанії, кількість людей, а також предмети, які будуть складати інтер’єр.

Дотримуватися принципів ергономіки в інтересах кожної компанії, оскільки від них багато в чому залежить ефективність праці. Самостійно врахувати всі моменти досить важко, тим більше що у приміщення може бути маса особливостей і спірних моментів. Іноді в маленькій кімнаті треба вмістити велику кількість меблів, обладнання, людей – досвідчений дизайнер допоможе зробити це оптимальним чином або запропонує несподівану альтернативу. Гармонійно і раціонально облаштоване простір – важлива частина успіху підприємства, а вартість дизайну це перспективне вкладення, яке окупиться багато разів.

Правила і критерії для офісних меблів

Грамотний дизайн має на увазі не тільки розміщення меблів, але і її правильний вибір. Офісні меблі повинні володіти ергономічним дизайном, міцної сучасною конструкцією, якісними кріпленнями і фурнітурою. Крім того, необхідно приділити увагу екологічності матеріалів. За робочим столом в офісній обстановці співробітники проводять левову частину свого життя, тому неприпустимо, щоб токсичні матеріали відбивалися на їх здоров’я.

До обов’язкових елементів офісного інтер’єру відносяться:

  • столи – робочі місця співробітників, великі столи в переговорних, в кабінетах керівництва, в буфеті, кухні або їдальні, в зоні очікування для клієнтів, в місцях відпочинку і т.п .;
  • місця для сидіння – офісні крісла, комфортні стільці, м’які диванчики в їдальні, зоні очікування і відпочинку;
  • системи для зберігання – стелажі і шафи для документів, шафи для верхнього одягу співробітників;
  • підлогові тумби – для зберігання загальної канцелярії – паперу, папок, бланків і т.п., а також тумбочки для зберігання особистих канцелярського приладдя і речей співробітників.

Вельми зручний варіант офісні меблі, в комплектацію якої входять спеціальні коліщатка. При перестановці або переїзді це дозволить легко перевезти важкий предмет інтер’єру або поставити в потрібне положення. Особливу увагу варто приділити якісним стільців і крісел з сучасною ергономічною конструкцією, оскільки від них багато в чому залежить здоров’я опорно-рухового апарату.

Як облаштувати обідню зону в офісі?

Оформлення офісної кухні або їдальні має деякі нюанси в порівнянні зі звичайним кафе. Обідній приміщення не призначене для тривалого сидіння. Його дизайн повинен бути досить функціональним, щоб дозволити співробітникам повноцінно пообідати або випити чаю в обмежений період часу. Потрібно раціонально використовувати площу і обладнати кімнату лаконічною меблями. Кухню слід облаштувати побутовою технікою (холодильником, електрочайником, мікрохвильовкою, кавовим апаратом і т.п.). Не варто використовувати багато відволікаючих прикраси, тільки мінімальний декор для створення приємної атмосфери при споживанні їжі.

Як ми працюємо з клієнтами?

Дизайн офісу впливає не тільки не імідж компанії, але і на здоров’я співробітників, ефективність праці, майбутні витрати на обслуговування приміщення. Розробка проекту – це трудомісткий процес, який краще довірити досвідченим професіоналам. Ми пропонуємо клієнтам ретельно опрацьовані концепції стильного, комфортного і ергономічного оформлення бізнес-приміщення.

Наші дизайнери підберуть правильний декор для створення потрібного стилю, підкреслять індивідуальність офісу, цілі та цінності компанії. У разі ремонту ми можемо повністю змінити минулий дизайн, адаптувати до нього приміщення або відтворити в покращеному вигляді. Ми запропонуємо масу ідей, як можна модернізувати застарілий офіс і вдихнути в нього нове життя.

Яка ціна за якісний дизайн офісу?

Ціна на розробку дизайну для офісу в Києві встановлюється після індивідуального розрахунку. Зазвичай вона залежить від площі приміщення, обсягу робіт, особливостей розробки інтер’єру.

Весь процес поділяється на три етапи:

  • створення стильової концепції і попередніх ескізів;
  • погодження та затвердження дизайн проекту;
  • авторський нагляд за ремонтом і оформленням.

Створення дизайну офісу в Києві в найкоротші терміни в Vip Design

Ми допоможемо вам розробити і реалізувати проект для ідеального оформлення офісу в Києві будь-якого рівня складності. Співпраця з нами надасть вам такі переваги:

  • можливість реалізувати проект будь-якої складності, включаючи розробку дизайну з нуля і повне перепланування;
  • ми гарантуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта – повне увагу до потреб, інтересів і побажань;
  • ви зможете замовити дизайн інтер’єрів під ключ. У нас витроени партнерські відносини з будівельниками, постачальниками матеріалів, виробниками меблів, обладнання, освітлювальних приладів і іншого.
  • ми гарантуємо злагоджену і ефективну роботу дизайнерів, архітекторів, техніків, фахівців з інжинірингу та інших професіоналів своєї справи.

Наша компанія реалізувала більше сотні дизайн проектів офісних і житлових приміщень на території України і за межами країни. Фотографії останніх робіт ви можете переглянути в нашому портфоліо на сайті. Також ви можете замовити дизайн магазина.

Основні етапи нашої роботи

  1. 1
    АВТОРСЬКИЙ НАГЛЯД
    Наші кваліфіковані фахівці, автори проекту здійснюють контроль за реалізацією всіх етапів, які передбачає дизайн проект
  2. 2
    Готуємо і надаємо альбом проекту
    Готовий проект замовник отримує в термін, зазначений в договорі. Він складається з 3Д візуалізації приміщень і з робочої документації.
  3. 3
    Надаємо робочу документацію
    Коли замовник затвердив дизайн інтер’єру, наші фахівці починають роботу над оформленням робочої документації на конкретний проект
  4. 4
    ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    Створення детальної 3Д візуалізації інтер’єру приміщення, узгодження проекту з замовником, внесення корективів
  5. 5
    Вибір матеріалів, предметів меблів, освітлювальних приладів
    Співробітники переглядають каталоги, відвідують салони меблів, шукають найбільш підходящі елементи для оформлення інтер’єру
  6. 6
    Вибір стилістичного рішення
    Визначення стилю, кольору
  7. 7
    Розробка планувальних рішень
    Ми пропонуємо кілька варіантів планувальних рішень, а замовник вибирає ту, яка найбільше підходить
  8. 8
    Складання технічного плану
    Замір приміщення, збір даних про об’єкт, консультація з замовником

Дізнатися вартість дизайн-проекту