Калькулятор

Розрахунку замовлення
Площа приміщення по підлозі:
м2
  • Розробка плану розміщення меблів
    5 $
  • Підбір стильового рішення
    5 $
  • Підбір матеріалів
    10 $
  • Візуалізація
    5 $
  • Креслярська документація
    5 $
  • Розробка ексклюзивних меблів
    шт.
    +
    30$
  • Інтер'єр в класичному стилі
    10 $
  • Авторський супровід
    5 $
Сума замовлення:
0
$

Дизайн інтер’єру магазину

Дізнатися вартість робіт Оформити заявку

У всіх є улюблені магазини, які хочеться відвідувати знову і знову, набагато частіше, ніж будь-які інші. І справа не тільки в кращій якості товарів, рівень обслуговування або приємних знижки. Найчастіше нас має сама атмосфера, багато в чому залежить від внутрішнього оформлення. Саме тому дизайн магазина так важливий для створення іміджу і залучення потенційних клієнтів.

Правила оформлення інтер’єру магазину

Свою роботу студія Vip Design починає з особистої зустрічі з замовником, щоб обговорити всі важливі моменти, ознайомитися з баченням і побажань клієнта.

Ми розробляємо дизайн магазина в три етапи:

  1. Оцінюємо планування. Наші фахівці оглядають приміщення і роблять виміри, фіксують побажання замовника. Зверніть увагу, що студія працює згідно прийнятих норм законодавства, ми ніколи не прибираємо несучі конструкції.
  2. Створюємо об’ємну модель. На основі розрахункових даних, планів і креслень ми виготовляємо об’ємне зображення приміщення – 3D-модель. Вона демонструє в сукупності обробку стін, покриття для підлоги, стельовий декор, розстановку меблів, схему освітлення.
  3. Підбираємо матеріали. Дизайнери вибирають конкретні види оздоблювальних матеріалів і предмети меблів, після чого складають кошторис для узгодження з клієнтом.

Замовник отримує на руки проект дизайну приміщення з розрахунками і кресленнями. При бажанні клієнт може замовити у нас авторський нагляд для виконання всіх робіт.

Що необхідно для якісного дизайну торгового павільйону?

Багато хто знає, що правильний дизайн магазина – обов’язкова умова успішних продажів, але далеко не всі займаються оформленням ларька, павільйону чи кіоску. Однак МАФи мало чим відрізняються від великих магазинів, їх дизайн також потребує розробки, раціональному підході і креативних рішеннях.

Щоб забезпечити ергономічність торгового павільйону і ефективно використовувати площу, потрібно застосовувати об’ємну візуалізацію інтер’єру. Для малогабаритних МАФів особливо важливо підібрати колірну гамму, освітлення та оздоблення, візуально розширюють простір. Якщо ви не дуже добре уявляєте, як це зробити на практиці, найкращим рішенням буде довірити розробку дизайну професіоналам.

Специфіки магазинів для створення дизайну

Грамотно оформлений екстер’єр обов’язково виділить ваш магазин на тлі конкурентів, не порушуючи при цьому міську забудову і не досаждая перехожим нав’язливою рекламою. Оптимальним варіантом для досягнення цієї мети стане велика вітрина, що демонструє ваш кращий товар і стильне внутрішнє оформлення.

Дизайн продуктового магазину

Для оформлення продуктового магазину краще вибирати спокійний стриманий стиль, розрахований на всі категорії покупців. Особливе значення в даному випадку має функціональність, споживач повинен легко і швидко знайти потрібний товар, ваги, кошик, візок. Враховуйте класичний торговий прийом, розміщуйте стелажі таким чином, щоб на шляху до каси покупець ще раз оглянув все ваше різноманітність. Грамотний інтер’єр торгового залу дозволяє відвідувачам вільно гуляти між відділами і розуміти, що де знаходиться, а не блукати в закутках і не потрапляти в тупики.

Дизайн магазину жіночого одягу

Оформлення жіночого магазину цілком допускає яскраві фарби, але для балансу їх слід врівноважити нейтральним пастельним фоном. Подбайте про достатню кількість примірочних, щоб покупниці швидко приміряли вибраний одяг і не нудилися в чергах. Усередині кожної примірочної має бути дзеркало на повний зріст, гачки для одягу, табуретка, килимок.

Встановіть в магазині кілька манекенів, одягнених в трендовую одяг, щоб відвідувачки змогли побачити приклад підібраного комплекту. З цією ж метою добре справляються плакати, на яких модні речі демонструє професійна модель. Якщо дозволяє площа, обладнайте куточок для очікування і відпочинку з м’яким диваном або кріслами.

Дизайн магазину косметики

Магазин, що спеціалізується на косметиці, передбачає велику кількість різних товарів. Все це потрібно згрупувати за видами і розмістити в спеціальних відділах, щоб клієнти легко орієнтувалися, де що лежить. Загальний фон приміщення краще оформити в нейтральних тонах, що дозволяють виділити яскраві коробочки і флакони. Стелажі розставляйте так, щоб можна було без праці побачити і дістати потрібний товар. Якщо дозволяють габарити закладу, організуйте візажні куточок, де покупці зможуть випробувати косметику.

Дизайн магазину техніки

Ідеальний стиль для магазину техніки – строгий мінімалізм або актуальний сьогодні хай-тек. Особливого значення набуває хороше освітлення, підсвічування повинна виділяти продукцію і допомагати клієнту зрозуміти, наскільки вдало даний товар впишеться в інтер’єр його будинку. Як варіант, можна відтворити в магазині стандартне оформлення кухні або ванної кімнати, щоб достовірно продемонструвати вбудовану техніку.

Дизайн книгарні

Обстановка книгарні повинна бути затишною, розслаблюючій і яка має залишитися надовго. Традиційно інтер’єр магазину оформляють в класичному стилі, використовуючи дерев’яні стелажі і м’які диванчики. Якщо для вас це занадто зазвичай, зверніть увагу на оригінальні стилі лофт і поп-арт. Обов’язково подбайте про якісне висвітлення, адже хороший світло це найважливіше при читанні або перегляді книг. Розташовуйте прилади так, щоб висвітлити всі кути приміщення, адже саме там може ховатися потрібна відвідувачеві книга.

Квітковий магазин

Для оформлення квіткового магазину краще використовувати природні матеріали – деревину, камінь, натуральний текстиль. Якщо дозволяють габарити, зробіть в приміщенні великі вікна, тому як вони послужать вітриною і забезпечать природне освітлення. У магазині повинен бути кондиціонер, холодильник для квітів, тепловентилятор, спеціальні лампи для рослин. Все це дозволить підтримувати оптимальні умови і довго зберігати квіти свіжими і красивими.

Що таке рітейл-дизайн?

Рітейл-дизайнер не просто розробляє стильне і функціональне оформлення, але проектує торговий простір, працює з рекламою, продумує оптимальне розміщення товарів. Мета даної галузі – створити комфортну для відвідувачів атмосферу, розташувати їх до покупки і в кінцевому рахунку збільшити число продажів. Рітейл-дизайн включає архітектурні рішення, оформлення інтер’єрів, вивісок, цінників та іншого, з огляду на високі вимоги і конкуренцію в сучасному світі торгівлі.

Основні дизайнерські стилі

Вибираючи стиль для оформлення торгової точки, потрібно враховувати різні фактори: тематику магазину, специфіку продукції, дизайнерські рішення магазинів-конкурентів та інше. Для фірмового бутика основним принципом оформлення стане корпоративний стиль продаваного бренду.

До популярних стилях дизайну магазинів відносять:

  • классический стиль, минимализм − весьма лаконичны и универсальны, часто используются в интерьерах продуктовых магазинов, супермаркетов;
  • ампир, рококо, прованс − изысканные и элегантные направления, каждое в своем роде. Их можно использовать при оформлении магазинов одежды, цветов или посуды;
  • хай-тек − строгий, технологичный, функциональный стиль, на фоне которого особенно выгодно будут смотреться ювелирные изделия;
  • арт-деко, эклектика, совмещение нескольких стилей − оригинально и неожиданно сочетают самый разнообразный декор. Подходят для оформления кондитерских, сувенирных лавок, магазинчиков одежды.

Вплив дизайну на продажу

Грамотний дизайн інтер’єру та екстер’єру, красиве оформлення вітрини – це постійна і дуже ефективна реклама. Оригінальні рішення завжди привертають покупців, працюють на впізнаваність магазину, підвищують продажу. Відкриваючи нову торгову точку, варто скористатися послугами професійного дизайну, щоб ефектно оформити внутрішній простір, підібрати потрібну меблі та стильний декор.

Співпраця зі студією дизайну допоможе вам:

  • заощадити гроші. Дотримуючись плану, ви уникнете ризику накупити зайвих меблів або нечувано дорогих, але непотрібних речей. Оскільки дизайн магазина буде розроблений в рамках бюджету, вам не загрожують незаплановані витрати;
  • зберегти дорогоцінний час. Самостійний пошук фотографій по інтернету і спроби застосувати їх до власної плануванні можуть зайняти довгі місяці, але зовсім не гарантують результат. Звертайтеся до професіоналів, і все буде зроблено якісно і в оптимальні терміни;
  • підвищити впізнаваність магазину. Розробка дизайну враховує особливості цільової аудиторії і можливості ваших конкурентів. Грамотне оформлення інтер’єру виділить ваш магазин з маси інших і зацікавить потенційних клієнтів;
  • залучити покупців і підвищити продажі. Відкриття магазину вимагає значних вкладень в рекламу, проте привабливий фасад, стильний інтер’єр і красиво оформлені вітрини дозволяють досягти тієї ж мети – привернути увагу та залучити покупців.

На що необхідно звернути увагу при дизайні торгового приміщення?

Оформляючи інтер’єр магазину, необхідно приділити належну увагу зонування. Праворуч стоїть розташувати найбільш актуальну продукцію, оскільки більшість покупців віддає перевагу йти саме вправо. Товари повсякденного користування потрібно виставляти в далеких куточках, щоб клієнт пройшов через весь магазин і ознайомився з асортиментом, по дорозі він може згадати, що ще треба купити.

Важливу продукцію слід розміщувати на рівні очей, щоб покупець відразу її помітив. Крім того, велике значення для дизайну торгової точки має світло. Навіть якщо магазин оформляється в затишному стилі, подбайте про якісне висвітлення, адже клієнтові потрібно розглянути товар, прочитати склад, ознайомитися з термінами придатності.

Вартість дизайну магазину під ключ – від чого залежить?

Вартість дизайну інтер’єру в Києві розраховується індивідуально для кожного проекту. Залиште заявку на нашому сайті, щоб потім обговорити всі деталі з дизайнером і отримати комерційну пропозицію. Ціна на дизайн інтер’єру магазину залежить від площі і планування приміщення, складності та обсягу робіт, кількості і якості необхідних матеріалів.

Дизайн магазину на замовлення в Vip Design

Студія VipDesign надає послуги професійного дизайну магазинів, комерційних і житлових приміщень. Співпрацюючи з нами, ви отримуєте наступні переваги:

  • послуги талановитих досвідчених дизайнерів;
  • ексклюзивне оформлення вашої торгової точки;
  • можливість замовити дизайн магазина під ключ;
  • строго визначені терміни виконання робіт;
  • авторський нагляд за втіленням проекту;
  • цінні рекомендації професіоналів;
  • офіційний договір на надання дизайнерських послуг;
  • гарантії якості розробки та виконання замовлення.

Привабливий стильний дизайн має велике значення для успіху магазину. Оформляючи інтер’єр, потрібно орієнтуватися на комфорт покупців і створення приємної атмосфери, яка розташує до покупок і викличе бажання повернутися сюди ще не раз.

Основні етапи нашої роботи

  1. 1
    АВТОРСЬКИЙ НАГЛЯД
    Наші кваліфіковані фахівці, автори проекту здійснюють контроль за реалізацією всіх етапів, які передбачає дизайн проект
  2. 2
    Готуємо і надаємо альбом проекту
    Готовий проект замовник отримує в термін, зазначений в договорі. Він складається з 3Д візуалізації приміщень і з робочої документації.
  3. 3
    Надаємо робочу документацію
    Коли замовник затвердив дизайн інтер’єру, наші фахівці починають роботу над оформленням робочої документації на конкретний проект
  4. 4
    ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    Створення детальної 3Д візуалізації інтер’єру приміщення, узгодження проекту з замовником, внесення корективів
  5. 5
    Вибір матеріалів, предметів меблів, освітлювальних приладів
    Співробітники переглядають каталоги, відвідують салони меблів, шукають найбільш підходящі елементи для оформлення інтер’єру
  6. 6
    Вибір стилістичного рішення
    Визначення стилю, кольору
  7. 7
    Розробка планувальних рішень
    Ми пропонуємо кілька варіантів планувальних рішень, а замовник вибирає ту, яка найбільше підходить
  8. 8
    Складання технічного плану
    Замір приміщення, збір даних про об’єкт, консультація з замовником

Дізнатися вартість дизайн-проекту